Suvremeni32 proizvoda

Najprodavaniji proizvodi
Filtriranih 32 proizvoda
13+

Klasični zrakoplov A06022 - Blackburn Buccaneer S.2 RAF (1:72)

Model aviona koji se lijepi. Ljestvica: 1:72; veličina: 268 mm; broj dijelova: 141; poteškoća: 3. Izvornik i podaci o modelu: Moćni Blackburn Buccaneer bio je jedan od najsposobnijih zrakoplova za operacije na malim visinama tijekom hladnog rata. Pridružio se britanskoj Kraljevskoj mornarici 1962. godine suočivši se sa značajnom prijetnjom masovnog ekspanzionističkog programa sovjetske mornarice. U to su vrijeme Britanci razmišljali da svoj novi mlazni mlaz potope sovjetskim brodovima s kombinacijom konvencionalnog i nuklearnog oružja, umjesto da se moraju nositi s omalovažavajućim troškovima izgradnje novih brodova sposobnih za suočavanje sa Sovjetima. Buccaneer je mogao letjeti izuzetno velikom brzinom, čak i na malim visinama, pokazavši se idealnim zrakoplovom za održavanje stanja Varšavskog pakta u pripravnosti, iako je na učinkovitost prvih komada još uvijek uvelike utjecala mala snaga zrakoplova. motor de Havilland Gyron Junior. Buccaneer, koji je djelovao na relativno malim britanskim nosačima zrakoplova, morao je biti čvrst, a njegova robusna konstrukcija, koju je Blackburn dizajnirao vrlo praktično, podcrtala je njegovu jednako učinkovitu metodu proizvodnje i postupaka ispitivanja. Novi strojevi izgrađeni su u Broughu, gdje je bilo sjedište tvrtke Blackburn Aviation, a svaki dovršeni komad transportiran je cestom koju je vukao traktor na vlastitoj šasiji. Prije nego što je mogao proći završne inspekcije i letačke testove, zavojitim se seoskim cestama i mostovima odvezao do baze Holme-on-Spalding Moor na oko 16 milja. Verzija Buccaneer S.2 pružala je rješenja za većinu problema koji su spriječili prve modele da ostvare svoj puni potencijal. Bila je to uvelike poboljšana platforma. Dobio je modificirana krila, veći kapacitet spremnika za gorivo i par snažnih motora Rolls Royce Spey. Ova nova varijanta za Fleet Air Arm značila je nabavu doista iznimnog napadačkog zrakoplova, koji se doista istaknuo u svojoj glavnoj zadaći djelovanja na malim visinama. Među brojnim funkcijama, posebno posebna vrsta izbacivačkog sjedala bila je korisna za stroj koji je letio prvenstveno iznad vode - u slučaju nužnog slijetanja na more, mogao je pucati, čak i ako je zrakoplov već tonuo pod vodom. Kad je Kraljevska mornarica 1978. ugasila svoje veće nosače zrakoplova, njezini toliko voljeni Buccaneeri predani su Kraljevskom zrakoplovstvu, koje se dugo divilo mnogim prednostima stroja i bilo je vrlo zahvalno na novom dodavanju u njegov inventar. U vrijeme najveće slave krajem 1970-ih, Blackburn Buccaneer služio je u šest eskadrila Kraljevskog zrakoplovstva. Preporučene boje (Humbrol): inačica A: 33, 53, 61, 87, 93, 127, 155, 159, 163, 164, 165, 166, 196, 85, 11 inačica B: 28, 33, 53, 61, 87, 93, 127, 155, 159, 163, 164, 165, 166, 195, 196, 85, 11 Pojedinosti o modelu: Ljestvica: 1:72 Duljina: 268 mm Širina: 186 mm Visina: 68,8 mm Broj dijelova: 141 Poteškoća: 3 Sati leta tijela: 2 Preporučuje se djeci od 13 godina. Upozorenje: Opasnost od gušenja! Proizvod sadrži male dijelove. NIJE PRIMJERENO DJECI DO 3 GODINE!
8+

Classic Kit VINTAGE avion A03017V - de Havilland Beaver (1:72)

Model zrakoplova za lijepljenje. Veličina: 1:72; 12,8 cm Pakiranje sadrži: 91 dio za lijepljenje. c Podaci o izvorniku i modelu: DHC Beaver, jedan od najizdržljivijih zrakoplova svih vremena, dizajniran je za korištenje u golemim i često vrlo negostoljubivim područjima kanadskog sjevera. Beavery su koristile mnoge zračne jedinice diljem svijeta, uključujući Zračne snage Britanske vojske, koje su upravljale s 46 ovih zrakoplova. DHC Beaver je mogao letjeti do područja do kojih drugi zrakoplovi jednostavno ne mogu doći. Njegov stajni trap mogao je biti izgrađen na kotačima, skijama ili plovcima i isticao se sposobnošću kratkog uzlijetanja i slijetanja. Posebno je dizajniran prema zahtjevima pilota koji rade u ovim zahtjevnim uvjetima. U mnogim zrakoplovnim izvorima, Beaver se također naziva najsigurnijim zrakoplovom ikada napravljenim. Koristile su ga mnoge zračne jedinice diljem svijeta, uključujući Zračne snage Britanske vojske, koje su upravljale sa 46 ovih veličanstvenih letjelica. U 1970-ima i 1980-ima, Beaveri su korišteni s velikom učinkovitošću kao izviđački/izviđački zrakoplovi u Sjevernoj Irskoj. Preporučene boje (Humbrol): - Detalji modela: Mjerilo: 1:72 Broj dijelova: 91 Duljina: 128 mm Širina: 203 mm Visina: 38 mm Težina: 2 Bodovi Sati letenja: 1 Preporuča se za djecu od 8 godina. Upozorenje: Opasnost od gušenja! Proizvod sadrži male dijelove. NIJE PRIKLADNO ZA DJECU MLAĐU OD 3 GODINE!

Klasični komplet aviona A09184 - Gloster Meteor F8, Korejski rat (1:48)

Model aviona koji se lijepi. Veličina: 1:48; 28,7 cm. Paket sadrži: 190 komada za lijepljenje. Izvorni podaci: Gloster Meteor F.8 bio je značajno poboljšana verzija prvog britanskog mlaznog zrakoplova i vjerojatno ujedno i najbolja verzija ovog sada klasičnog stroja. Meteor je iskusio ratna previranja, posebno tijekom Korejskog rata u Squadron No. 77 Kraljevsko australsko ratno zrakoplovstvo. U njemu je ušao u seriju borbi, posebno s novim sovjetskim mlaznjakom MiG-om 15, koji se pokazao vrlo teškim protivnikom. Gloster Meteor odigrao je vrlo važnu ulogu u povijesti Kraljevskog zrakoplovstva kao prvi britanski mlaznjak u aktivnoj službi. Njegove prve operacije bile su ograničene na zračni prostor nad Velikom Britanijom, jer Britanci nisu htjeli riskirati da njegove nove tehnologije padnu u ruke Nijemaca, posebno u borbi protiv raketa V-1 Doodlebug. Iako su se Meteori koristili u bitkama kontinentalne Europe u kasnijim fazama Drugog svjetskog rata, ipak im je bilo zabranjeno sudjelovati u borbi s Messerschmitt Me 262, tako da nikada nećemo znati kako bi se ovi revolucionarni strojevi snašli jedni protiv drugih. Inače mi je bilo zadovoljstvo letjeti s Meteorom, omogućujući pilotima relativno lak prijelaz s klipnih motora na mlaznjake. Za razliku od Messerschmitta Me 262, Meteor se također pokazao vrlo pouzdanim zrakoplovom, gotovo jednako pouzdanim kao Spitfire i Tempest kojeg je trebao zamijeniti, a mogao je djelovati čak i s relativno jednostavnih podloga za slijetanje trave. Tijekom svoje operativne karijere neprekidno se razvijao, tako da je mogao ostati u službi RAF-a dugi niz godina, nekoliko strojeva koristilo se kao dizalo u svrhe obuke do 80-ih. Shema boja (potrebne boje): A - Meteor F8 A77-851 letio je narednik George Spaulding Hale, br.77 eskadrila, Kraljevsko australsko ratno zrakoplovstvo, Kimpo, Koreja, ožujak 1953. - 11, 33, 53, 56, 69, 85, 109, 121, 250 B - Meteor F8 Zrakoplov A77-854, br.77 eskadrila, Kraljevsko australsko ratno zrakoplovstvo, Kimpo, Koreja, 1953. - 11, 33, 53, 56, 69, 85, 109, 121, 250 C - Meteor F8 br. 327 eskadrila, izložbeni tim Ruiten Vier "(Dijamanti četiri), Koninklijke Luchtmacht (zrakoplovstvo Kraljevine Nizozemske), zapovjednik Lucht Verdediging (zapovjedništvo PZO), zračna baza Soesterberg, Nizozemska, 1952. - 11., 19. 24, 33, 53, 56, 69, 85, 109, 121, 250 Pojedinosti o modelu: Ljestvica: 1:48 Broj dijelova: 190 Duljina: 287 mm Raspon krila: 236 mm Teškoća: 3 Sati leta tijela: 3 Preporučuje se djeci od 8 godina. Upozorenje: Opasnost od gušenja! Proizvod sadrži male dijelove. NIJE PRIMJERENO DJECI DO 3 GODINE!

Isplati se igrati i kupovati s nama

U prosjeku ćemo vam robu moći dostaviti u roku od 72 sata
U prosjeku ćemo vam robu moći dostaviti u roku od 72 sata
Imamo za vas više od 200.000 proizvoda na skladištu
Imamo za vas više od 200.000 proizvoda na skladištu
Program vjernosti koji će nagraditi svaku vašu kupnju
Program vjernosti koji će nagraditi svaku vašu kupnju