Postupak reklamacije

Postupak reklamacije

Ako je na proizvodu pronađen nedostatak, slijedite dolje naveden postupak.

  • Kupac je dužan dostaviti reklamiranu robu u sjedište prodavatelja (CASALLIA, s.r.o. - Rajhraciek.sk, Vajnorská 136 /A, 831 04 Bratislava, Slovačka) bilo osobno, poštom ili kurirskom tvrtkom.
  • Paket mora biti pravilno zapakiran i trebao sadržavati: reklamiranu robu, uključujući pribor, kopiju računa, opis kvara i kontaktne podatke kupca - povratnu adresu, telefonski broj, e-mail i IBAn bankovnog računa u slučaju odobrenja.
  • Predmetna roba mora se isporučiti očišćena od prljavštine!
  • Troškove prijevoza reklamirane robe od kupca do prodavatelja snosi kupac.
  • Povratni prijevoz nakon rješavanja opravdane reklamacije plaća prodavatelj.
  • Prodavatelj mora riješiti reklamaciju (pozitivno ili negativano) najkasnije u zakonskom roku od 30 dana. Ako se taj rok premaši, kupac ima pravo na povrat iznosa kupnje.
  • Prodavatelj procjenjuje reklamaciju na temelju uputa koje je odredio proizvođač robe.
  • Prodavatelj može poslati robu na procjenu proizvođaču ili na profesionalnu stručnu procjenu.
  • Ako je reklamacija prihvaćena, prodavatelj će kupcu isporučiti novu ili popravljenu robu. Kupac neće platiti troškove otpreme.
  • Ne šaljite reklamiranu robu pouzećem, NEĆEMO JE PREUZETI.