Opći uvjeti poslovanja

1.Narudžba

Kupoprodajni ugovor na temelju kojeg se provodi prodaja robe od strane prodavatelja kupcu nastaje na temelju obvezujuće potvrde narudžbe. Obvezujućom smatra se potvrda putem e-maila ili telefona, koja se ostvaruje nakon prethodnog slanja elektroničke narudžbe (potvrda o primitku narudžbe u sustav ne smatra se obvezujućom). Kontakt potreban za potvrdu narudžbe prodavatelj obično provodi nakon provjere dostupnosti i datuma isporuke naručene robe. Narudžba (ili njezin dio) koju je prodavatelj potvrdio smatra se obvezujućom za obje strane ako nisu prekršeni uvjeti, dogovoreni u trenutku potvrde. Glavnim uvjetima smatraju se: sadržaj narudžbe (točna specifikacija robe i njezina količina), cijena robe i prijevoza, način i datum isporuke.

2. Storniranje (otkazivanje) narudžbe.

 Otkazivanje narudžbe od strane kupca

Kupac ima pravo otkazati narudžbu bez navođenja razloga u bilo kojem trenutku prije njene obvezujuće potvrde. Nakon obvezujuće potvrde može otkazati narudžbu samo ako prodavatelj ne ispunjava dogovorene uvjete isporuke. U slučaju otkazivanja potvrđene narudžbe, kupac je dužan prodavatelju nadoknaditi štetu nastalu ovom radnjom. Prodavatelj će ostvariti pravo na naknadu uglavnom u slučaju kupnje robe "po narudžbi", koja se morala nabaviti na zahtjev kupca ili ako su u vezi s pribavljanjem robe već nastali dokazivi troškovi. Naknada za otkazivanje narudžbe  može iznositi do 50% od ukupne cijene robe. Ako je kupac već naplatio dio ili cijeli iznos kupne cijene, taj će iznos biti vraćen na njegov račun u roku od 14 kalendarskih dana.

Otkazivanje narudžbe od strane prodavatelja

Prodavatelj zadržava pravo otkazati narudžbu ili njezin dio u sljedećim slučajevima: * narudžba se nije mogla potvrditi na obvezujući način (netočan telefonski broj, kupac nedostupan, ne reagira na e-mail itd.) * roba se više ne proizvodi niti ne isporučuje. Prodavatelj zadržava pravo promjene cijena ako se značajno promijenila cijena robe kod dobavljača, zbog više sile ili u slučaju nulte cijene robe. U slučaju da se dogodi ovakva situacija, prodavatelj će odmah kontaktirati kupca radi dogovora o daljnjem postupku. Ako je kupac već naplatio dio ili cijeli iznos kupne cijene, taj će iznos biti vraćen na njegov račun u roku od 14 kalendarskih dana.

3. Povlačenje iz kupoprodajnog ugovora (prodaja na daljinu)

 Kupac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora bez navođenja razloga u skladu s čl. 5 (NN 110/15), dalje. Zakon br. 110/15 o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu (u daljnjem tekstu „Zakon o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu“) u roku od 14 dana od primitka robe, odn. od datuma zaključenja ugovora o pružanju usluge ili ugovora o pružanju elektroničkog sadržaja koji nije isporučen na materijalnom mediju, ako je prodavatelj ispunio obveze informiranja prema Zakonu o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu. Kod povlačenja iz ugovora u roku od 14 dana, kupac treba vratiti robu bez znakova uporabe, korištenja ili nedostataka. U tom roku kupac ima pravo raspakirati i testirati robu na način sličan uobičajenoj kupnji u klasičnoj trgovini od "kamena", do mjere potrebne za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcionalnosti robe kao što su dimenzije, vizualni elementi, tehnički parametri  proizvoda. Kupac je dužan, tijekom razdoblja prekida ugovora, pažljivo rukovati i pregledavati robu.

Povlačenje iz kupoprodajnog ugovora od strane kupca: Kupac koji ne kupuje robu u okviru svoje poslovne djelatnosti ima pravo odustati od ugovora u roku od 14 radnih dana od primitka robe u skladu s važećim zakonskim propisima.

Postupak u slučaju povlačenja iz ugovora: Zbog činjenice da se u slučaju povlačenja ugovor otkazuje od početka, vraća ili zamjenjuje dobavljač kupcu, a kupac dobavljaču sve međusobno prihvaćene izvedbe.

Kupac može prekinuti ugovor obavještanjem prodavatelja o ovoj činjenici, elektroničkim putem na e-mail: info@rajzaigracke.hr ili pismenim putem u poslovnim prostorijama prodavatelja.

Prilikom povlačenja potrebno je navesti broj narudžbe, poziv na broj, datum kupnje, dostaviti originalni dokaz o kupnji robe i navesti broj bankovnog računa na koji će se izvršiti povrat uplate.

Nekorištenu robu u originalnom pakiranju dostavite na našu adresu: Casallia, s.r.o. - Rajhraciek.sk, Diaľničná cesta 10, 90301 Senec, Slovačka.

Ako robu šaljete na našu adresu, u paket moraju biti uključeni originalni račun o kupnji i IBAN bankovnog računa za povrat novca.

Ako je kupac već primio i prihvatio robu, vratit će je natrag u sjedište dobavljača, gdje će dobavljač bez nepotrebnog odgađanja procijeniti stanje vraćene robe. Ako se roba dobavljaču vrati u stanju koje nije netaknuto i nije pakirano, kupac je dužan nadoknaditi dobavljaču uglavnom troškove povezane s vraćanjem robe u prvobitno stanje i oštećenje robe (nepotpuni sadržaj, oštećena ambalaža, istrošena ili zaprljana roba itd.) .

U slučaju povlačenja, prodavatelj je dužan kupcu vratiti cijenu kupnje koja je već plaćena ili njezin dio.

Prodavatelj će izvršiti povrat uplate na račun najkasnije u roku od 14 dana od izdavanja odobrenja.

Molimo pošaljite robu preporučenom poštom i osigurano, jer ne odgovaramo za bilo kakav gubitak na putu do nas. Robu nemojte slati pouzećem.

4. Uvjeti dostave

Isporuke predmeta izvedbe (naručene robe) izvršit će se prema dostupnosti proizvoda i operativnim mogućnostima prodavatelja u najkraćem mogućem roku od obvezujuće potvrde narudžbe, u iznimnim slučajevima rok isporuke može biti i duži, po dogovoru s kupcem.

Mjesto preuzimanja određuje se na temelju narudžbe kupca. Ispunjenjem isporuke smatra se dostava predmeta izvedbe na određeno mjesto. Dostava ne uključuje instalaciju predmeta izvedbe. Dostavu na adresu odredišta osigurava prodavatelj. Pošiljka s robom uvijek sadrži porezni račun.

U slučaju neosobnog preuzimanja robe (dostavna služba, špedicija, pošta ...), datumom prodaje robe smatra se datum primitka pošiljke.

Dostavu robe pružamo na cijelom području Republike Hrvatske. Troškove dostave robe razlikujemo prema odabranom načinu dostave. Određeni način isporuke možete odabrati u odjeljku Narudžba

5. Odgovornost za nedostatke robe i jamstvo

Kupac je dužan pregledati robu odmah nakon primitka pošiljke. U slučaju ozbiljnog mehaničkog oštećenja ambalaže proizvoda, kupac mora provjeriti stanje proizvoda, te u slučaju oštećenja proizvoda, prijaviti štetu pošiljatelju. Roba je osigurana u slučaju narudžbe od 37,82 Kn, s PDV-om. Na temelju zapisa o oštećenju, kupcu će biti osiguran odovarajući popust ili isporučen novi proizvod (u slučaju osiguranja prema prethodnoj rečenici) nakon zaključenja štetnog događaja kod dostavljača.

Reklamacija mehaničkih oštećenja proizvoda, koja nisu bila očita po primitku pošiljke, mora se najaviti odmah nakon primitka pošiljke. Kasnije reklamacije zbog mehaničkih oštećenja proizvoda se ne mogu prihvatiti.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda (osobnog i neosobnog) provjeriti kompletnost paketa. Nakon dostave dostavnom službom, kupac mora na licu mjesta napisati prigovor o nepotpunosti paketa.

Jamstvo ne uključuje normalno trošenje predmeta (ili njegovih dijelova) uzrokovano uporabom. Stoga se kraći vijek trajanja proizvoda ne može smatrati nedostatkom i ne može se reklamirati.

Građanski zakonik propisuje da se kupac ima pravo žaliti na pogreške koje se dogode na robi široke potrošnje u roku od dvadeset i četiri mjeseca od kupnje proizvoda. Međutim, ovaj se odlomak ne odnosi na vijek trajanja baterija i akumulatora. Smanjenje kapaciteta nije kvar, već prirodna značajka baterije. S obzirom na to da se habanje događa tijekom normalne uporabe robe, jamstvo se može zatražiti samo ako je baterija oštećena. Trajanje baterije najčešće je povezano s brojem ciklusa punjenja, ali i s načinom punjenja, pražnjenja i čuvanja. Stoga se koristi standardni životni vijek od 6 mjeseci. Ali ovo je životni vijek baterije, a ne njezino jamstveno razdoblje! Međutim, jamstveno se razdoblje ne može zamijeniti s vijekom trajanja proizvoda! Baterije se ne smiju dugo čuvati prazne.

Jamstveno razdoblje za sve osobe koje koriste proizvod u svrhu poslovanja ili trgovine proizvodom nije određeno u Građanskom zakoniku i određuje ga uvoznik ili proizvođač.

U slučaju sukoba robe i ugovora, potrošač ima pravo na popravak i to:

- besplatnog povratka robe široke potrošnje u stanje koje odgovara ugovoru putem popravka

- odgovarajućim smanjenjem nabavne cijene

- zamjenskom dostavom robe

- povlačenjem iz ugovora

Prvo može potrošač od prodavatelja zatražiti besplatan popravak ili besplatnu zamjenu potrošačke robe. Kupac ima pravo zamijeniti robu samo ako to nije zbog prirode nedostatka nesrazmjerno. Ovlašteni servisni centar proizvođača odlučuje je li kvar proporcionalan u obliku pismene procjene ovog kvara. Na temelju ove odluke slijedit će se zakon.

Prava odgovornosti u slučaju oštećenja, primjenjuju se kod prodavatelja od kojeg je predmet kupljen. Ako je za popravak imenovana druga osoba (npr. Ovlašteni servis), prodavatelj je dužan prihvatiti reklamaciju. Prodavatelj je dužan prihvatiti reklamaciju, ali nju zatim proslijediti ovlaštenom centru. Prodavatelj će o reklamaciji odlučiti odmah, u složenim slučajevima na temelju izjave ovlaštenog servisa. Vrijeme potrebno za profesionalnu procjenu kvara nije uključeno u ovo razdoblje.

6. Zaštita osobnih podataka

Poštujemo vašu privatnost. Da bismo vam ponudili vrijedne usluge, moramo znati neke vaše osobne podatke. Ove podatke štitimo od zlouporabe i jamčimo da vaše podatke za kontakt i detalje o vašim kupnjama nikada nećemo dati trećoj strani.

Korištenjem ove internetske trgovine pristajete na prikupljanje i upotrebu podataka o vama i vašim kupnjama pod gore navedenim uvjetima. Registracijom kao kupac, prijavom na novosti, sudionik ankete i drugih oblika registracije automatski se slažete da o novostima u našoj internetskoj trgovini možete biti obaviješteni putem e-maila ili telefonom. Ako više ne želite primati ove podatke, možete ih prekinuti u bilo kojem trenutku, slijedeći postupak naveden u svakoj poruci koju pošaljete.

Naša internetska trgovina zadržava pravo odustati od sigurnosnog jamstva u slučaju napada poslužitelja od strane nepoznatog počinitelja (hekera). Samo u ovom slučaju ne vrijede gore navedena pravila manipulacije podacima.

7. Postupak reklamacije

Ako je na proizvodu pronađen nedostatak, slijedite dolje naveden postupak.

  • Kupac je dužan dostaviti reklamiranu robu u sjedište prodavatelja (CASALLIA, s.r.o. - Rajhraciek.sk, Diaľničná cesta 10, 90301 Senec, Slovačka) bilo osobno, poštom ili kurirskom tvrtkom.
  • Paket mora biti pravilno zapakiran i trebao sadržavati: reklamiranu robu, uključujući pribor, kopiju računa, opis kvara i kontaktne podatke kupca - povratnu adresu, telefonski broj, e-mail i IBAN bankovnog računa u slučaju odobrenja.
  • Predmetna roba mora se isporučiti očišćena od prljavštine!
  • Troškove prijevoza reklamirane robe od kupca do prodavatelja snosi kupac.
  • Povratni prijevoz nakon rješavanja opravdane reklamacije plaća prodavatelj.
  • Prodavatelj mora riješiti reklamaciju (pozitivno ili negativano) najkasnije u zakonskom roku od 30 dana. Ako se taj rok premaši, kupac ima pravo na povrat iznosa kupnje.
  • Prodavatelj procjenjuje reklamaciju na temelju uputa koje je odredio proizvođač robe.
  • Prodavatelj može poslati robu na procjenu proizvođaču ili na profesionalnu stručnu procjenu.
  • Ako je reklamacija prihvaćena, prodavatelj će kupcu isporučiti novu ili popravljenu robu. Kupac neće platiti troškove otpreme.
  • Ne šaljite reklamiranu robu pouzećem, NEĆEMO JE PREUZETI.