1. Narudžba
Kupoprodajni ugovor na temelju kojeg se realizira prodaja robe od prodavatelja kupcu nastaje na temelju obvezujuće potvrde narudžbe. Obvezujućom se smatra potvrda putem e-maila, eventualno telefonski, i to ona koja je realizirana nakon prethodnog slanja elektroničke narudžbe (potvrda o prijemu narudžbe u sustav ne smatra se obvezujućom). Kontakt potreban za potvrdu narudžbe obavlja obično prodavatelj nakon provjere dostupnosti i roka isporuke tražene robe. Prodavateljem potvrđena narudžba (ili njezin dio) smatra se obvezujućom za obje strane ako ne dođe do kršenja uvjeta dogovorenih u trenutku potvrde. Za bitne uvjete smatraju se prvenstveno sadržaj narudžbe (točna specifikacija robe i njezin broj), cijena za robu i prijevoz, način i rok isporuke.
UPOZORENJE: prilikom kupnje na rate Quatro, u narudžbi ne možete ostvariti nikakve popuste. Radi se o popustima programa vjernosti, Sphere card i poklon bonovima. Tvrtka Quatro prihvaća fiksne prodajne cijene koje su navedene uz svaki proizvod. U narudžbi možete naručiti maksimalno 4 igračke.
2. Otkazivanje narudžbe
Otkazivanje narudžbe od strane kupca
Kupac ima pravo otkazati narudžbu bez navođenja razloga u bilo kojem trenutku prije njezine obvezujuće potvrde. Nakon obvezujuće potvrde narudžbe samo u slučaju da prodavatelj ne ispuni dogovorene uvjete isporuke. U slučaju otkazivanja potvrđene narudžbe, kupac je dužan nadoknaditi prodavatelju štetu nastalu tim postupkom. Prodavatelj će ostvariti pravo na naknadu štete prvenstveno u slučaju kupnje robe "na narudžbu", koja je bila potrebna na zahtjev kupca ili u slučaju da je u vezi s osiguranjem robe već došlo do nastanka dokazivih troškova. Naknada za otkaz može biti do 50% od ukupne cijene robe. U slučaju da je kupac već platio dio ili cijeli iznos kupovne cijene, taj iznos će mu biti vraćen na njegov račun u roku od 14 kalendarskih dana.
Otkazivanje narudžbe od strane prodavatelja
Prodavatelj zadržava pravo otkazati narudžbu ili njezin dio u sljedećim slučajevima:* narudžbu nije bilo moguće obvezujuće potvrditi (pogrešno navedeni telefonski broj, nedostupan, ne odgovara na e-mailove itd.)* roba se više ne proizvodi ili ne isporučuje. Operater zadržava pravo promjene cijena, ako se značajno promijenila cijena dobavljača robe, zbog više sile, ili u slučaju nulte cijene robe. U slučaju da dođe do ove situacije, prodavatelj će odmah kontaktirati kupca radi dogovora o daljnjem postupku. U slučaju da je kupac već platio dio ili cijeli iznos kupovne cijene, taj iznos će mu biti vraćen na njegov račun u roku od 14 kalendarskih dana.
3. Odustajanje od kupoprodajnog ugovora (daljinska prodaja)
Kupac je ovlašten odustati od kupoprodajnog ugovora bez navođenja razloga u skladu s odredbom § 7 i sl. Zakona br. 102/2014 Z.z. o zaštiti potrošača pri prodaji na daljinu (u daljnjem tekstu „Zakon o zaštiti potrošača pri prodaji na daljinu“) u roku od 14 dana od preuzimanja robe, odnosno od dana sklapanja ugovora o pružanju usluge ili ugovora o pružanju elektroničkog sadržaja koji se ne isporučuje na materijalnom nosaču, ako je prodavatelj pravovremeno i pravilno ispunio informacijske obveze prema odredbi § 3 Zakona o zaštiti potrošača pri prodaji na daljinu. Pri odustajanju od ugovora unutar 14 dana, kupac mora vratiti robu bez znakova korištenja ili trošenja ili nedostataka. Kupac ima pravo unutar ovog roka nakon preuzimanja robe otvoriti i isprobati robu na način koji je uobičajen pri kupnji u klasičnoj „fizičkoj“ trgovini, i to u opsegu potrebnom za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcionalnosti robe kao što su dimenzije, vizualni izgled, tehnički parametri proizvoda. Od kupca se zahtijeva da tijekom roka za odustajanje od ugovora s robom postupa i kontrolira je s dužnom pažnjom.
Odustajanje od kupoprodajnog ugovora od strane kupca: Kupac koji ne kupuje robu u okviru svoje poslovne djelatnosti ima pravo odustati od ugovora u roku od 14 radnih dana od preuzimanja robe.
Postupak u slučaju odustajanja od ugovora: S obzirom na to da se u slučaju odustajanja ugovor od početka ukida, dobavljač će kupcu i kupac dobavljaču vratiti sve uzajamno primljene ispunjenja.
Odustati može kupac tako da ovu činjenicu obavijesti dobavljaču, i to elektronički na e-mail adresu info@rajzaigracke.hr, ili pismeno na poslovnici dobavljača.
Pri odustajanju potrebno je navesti broj narudžbe, varijabilni simbol, datum kupnje, predložiti originalni račun o kupnji robe i navesti broj računa na koji će biti vraćena uplata.
Robu neotvorenu i u izvornom pakiranju molimo dostaviti na našu adresu Raj Toys s.r.o. – Rajhraciek.sk, Diaľničná cesta 22C, 90301 Senec.
Ako robu šaljete natrag na našu adresu, u paket je potrebno priložiti originalni račun o kupnji i IBAN za povrat uplate.
Ako je kupac već primio i preuzeo robu, šalje robu natrag na poslovnicu dobavljača, gdje će dobavljač bez odgađanja procijeniti stanje vraćene robe. U slučaju da je roba vraćena dobavljaču u drugom nego neozlijeđenom stanju i pakiranju, kupac je dužan nadoknaditi dobavljaču prvenstveno troškove povezane s vraćanjem robe u prvotno stanje i nastalu štetu na robi (nepotpun sadržaj, oštećeno pakiranje, istrošena ili prljava roba itd.).
Dobavljač je u slučaju odustajanja dužan kupcu vratiti već plaćenu kupovnu cijenu ili njezin dio.
Prodavatelj će vratiti uplatu na račun najkasnije u roku od 14 dana od izdavanja kreditnog nota.
Robu molimo šaljite preporučeno i osigurano, jer ne preuzimamo odgovornost za eventualni gubitak na putu do nas. Robu ne šaljite pouzećem.
4. Uvjeti isporuke
Isporuke predmeta ispunjenja (naručene robe) bit će prema dostupnosti proizvoda i operativnim mogućnostima prodavatelja realizirane u najkraćem mogućem roku, od obvezujuće potvrde narudžbe, u iznimnim slučajevima rok isporuke može biti duži, uz dogovor s kupcem.
Mjesto preuzimanja određuje se na temelju narudžbe kupca. Za ispunjenje isporuke smatra se isporuka predmeta ispunjenja na navedeno mjesto. Dio isporuke nije instalacija predmeta ispunjenja. Prijevoz na adresu odredišta osigurava prodavatelj. Pošiljka s robom uvijek sadrži porezni dokument.
U slučaju neosobnog preuzimanja robe (kurir, špedicija, pošta...) datum prodaje robe smatra se datumom preuzimanja pošiljke.
Distribuciju robe osiguravamo širom Slovačke. Troškove prijevoza robe razlikujemo prema odabranom načinu. Konkretni način isporuke odabirete u dijelu Narudžba.
5. Odgovornost za nedostatke robe i jamstvo
Kupac je dužan pregledati robu odmah nakon preuzimanja. Ako se utvrdi mehaničko oštećenje pakiranja proizvoda, kupac je dužan provjeriti stanje robe i u slučaju oštećenja sastaviti zapisnik o oštećenju u prisutnosti prijevoznika. Roba je osigurana u slučaju narudžbe od vrijednosti 5 eura. uključujući PDV. Na temelju sastavljenog zapisnika kupcu će nakon zatvaranja štetnog događaja s prijevoznikom biti pružen odgovarajući popust ili će mu biti isporučen novi proizvod (u slučaju osiguranja prema prethodnoj rečenici).
Reklamacije mehaničkog oštećenja proizvoda, koje nije bilo očito prilikom preuzimanja pošiljke, potrebno je uložiti odmah nakon preuzimanja pošiljke. Kasnije reklamacije mehaničkog oštećenja proizvoda više nije moguće priznati.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda (osobno i neosobno) provjeriti potpunost pakiranja. Pri dostavi kuririma kupac mora sastaviti reklamacijski protokol na mjestu o nekompletnosti pakiranja.
Jamstvo se ne odnosi na uobičajeno trošenje stvari (ili njihovih dijelova) uzrokovano korištenjem. Kraća životnost proizvoda stoga se ne može smatrati nedostatkom i ne može se reklamirati.
Građanski zakonik propisuje da kupac ima pravo reklamirati greške koje se jave kod potrošne robe u roku od dvadeset četiri mjeseca od kupnje proizvoda. Ova odredba se međutim ne odnosi na životni vijek baterija i akumulatora. Smanjenje kapaciteta nije greška, već prirodna osobina baterije. S obzirom na to da do trošenja dolazi pri uobičajenom korištenju robe, jamstvo se može ostvariti samo u slučaju oštećenja baterije. Životni vijek baterije najčešće je povezan s brojem ciklusa punjenja, ali i sa načinom punjenja, pražnjenja i skladištenja. Stoga se koristi paušalno razdoblje životnosti od 6 mjeseci. Radi se o životnom vijeku baterije, a ne o njenom jamstvenom razdoblju! Jamstveno razdoblje se međutim ne može zamijeniti za životni vijek proizvoda! Baterije se ne smiju ostavljati na duže vrijeme prazne.
Jamstveno razdoblje svim osobama koje koriste proizvod u svrhu poslovanja ili trgovine s tim proizvodom nije propisano Građanskim zakonikom i određuje ga konkretni uvoznik ili proizvođač.
U slučaju neslaganja robe s ugovorom, potrošač ima pravo na tzv. otklanjanje nedostatka i to:
- besplatnim dovođenjem potrošne robe u stanje koje odgovara ugovoru putem popravka
- razmjernim smanjenjem kupovne cijene
- zamjenskom isporukom robe
- odustajanjem od ugovora
Potrošač prvo može od prodavatelja zahtijevati besplatnu popravku ili besplatnu zamjensku isporuku potrošne robe. Kupac ima pravo na zamjenu robe samo ako to nije s obzirom na prirodu nedostatka nerazmjerno. O tome je li nedostatak razmjerno odlučuje ovlašteni servisni centar proizvođača u obliku pisanog mišljenja o toj grešci. Na temelju ove odluke će se dalje postupati prema zakonu.
Prava iz odgovornosti za nedostatke ostvaruju se kod prodavatelja kod kojeg je stvar kupljena. Ako je za izvršenje popravka određena druga osoba (npr. ovlašteni servis), prodavatelj je dužan prihvatiti reklamaciju. Prodavatelj je dužan prihvatiti reklamaciju, ali je potom proslijediti ovlaštenom centru. Prodavatelj odlučuje o reklamaciji odmah, u složenim slučajevima na temelju mišljenja ovlaštenog servisa. U ovaj rok se ne uračunava vrijeme potrebno za stručnu procjenu nedostatka.
6. Zaštita osobnih podataka
Poštujemo vašu privatnost. Kako bismo vam mogli ponuditi vrijedne usluge, trebamo poznavati neke vaše osobne podatke. Ove podatke štitimo od zloupotrebe i jamčimo vam da nikada nećemo dati trećoj strani vaše kontakt informacije i podatke o vašim kupnjama.
Korištenjem ove internetske trgovine pristajete na prikupljanje i korištenje informacija o vama i vašim kupnjama pod gore navedenim uvjetima. Registracijom kupca, zahtjeva za novosti, sudionika anketa i drugih oblika registracije automatski pristajete da možete biti obaviješteni o novostima u našoj internetskoj trgovini e-mailom ili telefonski. Ako i dalje ne želite ove informacije, imate mogućnost u bilo kojem trenutku prekinuti njihovo slanje prema postupku navedenom u svakoj poslanom poruci.
Naša internetska trgovina zadržava pravo odustati od jamstva sigurnosti u slučaju napada na server od strane nepoznatog počinitelja (hakera). Samo u tom slučaju ne vrijede gore navedena pravila o rukovanju podacima.
7. Reklamacije / Reklamacijski red
U slučaju da je na robi pronađena greška, postupite prema niže navedenim točkama.
- Ako potrošač želi reklamirati robu, preporučujemo kontaktirati prodavatelja na e-mail adresu info@rajzaigracke.hr, (u predmetu poruke navesti REKLAMACIJA). U poruci je kupac dužan navesti oznaku reklamirane robe, opisati razlog reklamacije i priložiti kopiju računa ili dokaza o plaćanju za reklamiranu robu.
- Reklamiranu robu potrošač može dostaviti na sjedište (Raj Home s.r.o. - Rajhraciek.sk, Diaľničná cesta 22C, 90301 Senec) prodavatelja osobno, poštom ili kurirskom službom.
- Paket mora biti pravilno upakiran i mora sadržavati: reklamiranu robu uključujući pribor, kopiju računa, opis greške i kontaktne podatke kupca - povratna adresa, tel. broj, e-mail. Reklamiranu robu treba dostaviti očistiti od nečistoća!
- Troškove prijevoza reklamirane robe od kupca do prodavatelja snosi kupac.
- Povratnu dostavu nakon rješavanja opravdane reklamacije snosi prodavatelj.
- Prodavatelj mora riješiti reklamaciju (pozitivno ili negativno) najkasnije u roku predviđenom zakonom, koji iznosi 30 dana. U slučaju prekoračenja ovog roka kupac ima pravo na povrat kupovne cijene.
- Prodavatelj ocjenjuje reklamaciju na temelju uputa utvrđenih od strane proizvođača robe.
- Prodavatelj može poslati robu na procjenu proizvođaču, eventualno na stručnu procjenu.
U slučaju priznanja reklamacije prodavatelj će isporučiti novi ili popravljeni proizvod kupcu. - Kupac ne snosi troškove prijevoza.
- Reklamiranu robu ne šaljite pouzećem, NEĆE BITI PREUZETA.
- Paket mora biti pravilno upakiran i mora sadržavati: reklamiranu robu uključujući pribor, kopiju računa, opis greške i kontaktne podatke kupca - povratna adresa, tel. broj, e-mail. Robu šaljite ili u obliku paketa ili preporučeno kao pismo. Pri slanju robe pouzećem ova pošiljka neće biti prihvaćena.