Klasični zrakoplov A07115 - Junkers JU87B-2 / R-2 (1:48)
Model aviona koji se lijepi. Veličina: 1:48; 22,9 cm. Paket sadrži: 158 komada za lijepljenje. Izvorni podaci: Iako se Ju87B Stuka obično povezuje sa strašnim napadima groma Wehrmachta na početku Drugog svjetskog rata, bio je i vrlo učinkovit mornarički bombarder. Uspio je izvršiti precizno ronilačko bombardiranje bilo kojeg savezničkog broda i flote u La Mancheu, sjevernoj Africi i Sredozemlju. Osim što je tijekom rata bio sastavni dio Luftwaffea, služio je i u zračnim snagama Italije, Rumunjske, Bugarske i Mađarske. Stukini ronilački napadi bili su toliko zahtjevni da je u te manevre morao biti uključen niz automatskih mehanizama i funkcija. Na nadmorskoj visini od oko 4,5 km, pilot je odredio položaj svoje mete kroz nišan smješten u podu kokpita. Nakon što je pilot započeo spuštanje, motorom i propelerima zrakoplova upravljano je automatski kako bi se ponašali što bolje tijekom ronilačkog spuštanja. Automatsko dizalo je kasnije učinilo stroj "teškim za rep". Pilot je pomaknuo ručicu unatrag, što je smanjilo 'udarac' upravljačke palice, i brzo pokrenuo dobro definiran redoslijed radnji koje su, kada su izvedene ispravno, osigurale da lansirano punjenje pogodi točno predviđenu metu. Munjevito je namjestio krila na krilima, uklonio leptir i zatvorio poklopce za hlađenje. Zrakoplov se automatski spuštao u vadičepu od 180 stupnjeva, a istodobno su automatski udarane zračne kočnice kako bi se ograničila brzina pada na konstantnih 580 km / h. U ovom trenutku više nije bilo povratka - pokrenut je slijed napada. Pritisak na tijelo pilota je, naravno, eskalirao, ali imao je još puno posla. Mogao je pratiti kut spuštanja nizom crvenih linija sa strane prozora kokpita i poravnati ih s horizontom - za napade u spuštanju od 60, 75 ili 80 stupnjeva. Tada je, prije lansiranja glavne teške bombe, gledao naprijed kroz fiksni nišan kako bi poravnao smjer napada - trepćuće svjetlo na visinomjeru označavalo je optimalnu visinu za lansiranje pilota. Bomba je postavljena na veliku potpornu konstrukciju u obliku slova U, koja se zatresla tijekom lansiranja i pustila streljivo sigurno izvan dohvata velikog propelera i ravno u cilj. Tijekom cijele ove akcije pilot je nekoliko puta pogledao da uvjeri crvene pribadače koje vire s vrha krila, što ga je obavijestilo da je sustav automatske kompenzacije pada aktivan u slučaju da izgubi svijest zbog preopterećenja. Sve se to događalo u nekoliko užurbanih sekundi! Kad su bombe izašle iz aviona, sam stroj započeo je niz akcija za nadoknađivanje zarona. U ovom je trenutku posada bila izložena najvećem udaru, pri kojem je preopterećenje normalno premašivalo silu gravitacije više od šest puta, što bi moglo dovesti do barem oštećenja očiju. Kada se zrakoplov izravnao, a nos mu je bio iznad horizonta, kočne zaklopke su se automatski zatvorile, leptir se otvorio i propeler se trebao penjati - pilot je tada morao brzo ručno otvoriti hladnjake kako bi spriječio pregrijavanje motora i preuzeo kontrolu nad zrakoplovom. To je bio trenutak kada je bio najranjiviji, jer je samo letio nisko, relativno malom brzinom i na neprijateljskom teritoriju. Uz to, pilotov topnik u leđa mogao je još uvijek biti u nesvijesti, a čak bi se i on sam mogao osjećati pomalo tromo, istodobno ih je svaka protuzrakoplovna puška, puška i neprijateljski zrakoplov pucala sa svih strana. Shema boja (potrebne boje): A - Junkers Ju 87R-2 Stuka, 2./Sturzkampfgeschwader 3, Grčka, proljeće 1941. - 111, 26, 33, 53, 56, 60, 62, 65, 85, 103, 240, 241, 242 B - Junkers Ju 87R-2 Stuka, 2./Sturzkampfgeschwader 2 - 111, 26, 33, 34, 53, 56, 60, 62, 65, 103, 240, 241, 242, 249 Pojedinosti o modelu: Ljestvica: 1:48 Broj dijelova: 158 Duljina: 22,9 mm Raspon krila: 28,8 mm Teškoća: 3 Sati leta tijela: 3 Preporučuje se djeci od 8 godina. Upozorenje: Opasnost od gušenja! Proizvod sadrži male dijelove. NIJE PRIMJERENO DJECI DO 3 GODINE!