Reklamacijski postupak
Reklamacije/Reklamačni red
U slučaju da je na robi pronađena greška, molimo vas da se držite donjih točaka.
- Ako potrošač želi reklamirati robu, preporučujemo da kontaktira prodavatelja na e-mail adresu info@rajzaigracke.hr, (u predmetu poruke navedite REKLAMACIJA). U poruci je kupac dužan navesti oznaku reklamirane robe, opisati razlog reklamacije i priložiti kopiju računa ili dokaza o plaćanju za reklamiranu robu.
- Reklamiranu robu potrošač može dostaviti na adresu (Raj Home d.o.o. - Rajhraciek.sk, Diaľničná cesta 22C, 90301 Senec) prodavatelja osobno, preporučenom poštom ili kurirskom službom.
- Pakiranje mora biti pravilno upakirano i mora sadržavati: reklamiranu robu uključujući pribor, dokaz o kupnji (račun ili blok s fiskalne blagajne), opis greške i kontakt podatke kupca - povratna adresa, tel. broj, e-mail i IBAN u slučaju rješavanja reklamacije kreditnim zaduženjem.
- Reklamiranu robu treba dostaviti očistiti od nečistoća!
- Troškove prijevoza reklamirane robe od kupca do prodavatelja snosi kupac.
- Povratni prijevoz nakon rješavanja opravdane reklamacije snosi prodavatelj.
- Prodavatelj mora riješiti reklamaciju (pozitivno ili negativno) najkasnije u roku predviđenom zakonom, koji iznosi 30 dana. U slučaju prekoračenja tog roka kupac ima pravo na povrat kupovne cijene.
- Prodavatelj ocjenjuje reklamaciju na temelju uputa proizvođača robe.
- Prodavatelj može poslati robu na ocjenu proizvođaču, ili na stručnu ocjenu.
- U slučaju prihvaćanja reklamacije, prodavatelj će dostaviti novu ili popravljenu robu kupcu i kupac ne snosi troškove dostave.
- Reklamiranu robu ne šaljite na otkup, NEĆE BITI PREUZETA.